La la laa

Det är så skönt, jag känner mig fortfarande peppad och inspirerad!
Sitter och lyssnar på Erasure som är sådär skönt synthtralligt och bara myser.
Fick sms från Posten idag, att mitt paket från La Redoute kommit. Så efter mötet och lunchen med Catharina rusade jag ner till Q8 för att hämta ut det.
Det snygga linnet med tryck satt lite halvdåligt, men räknar med att det sitter bra efter en 60graders tvätt.
F.ö. så satt de andra som jag förväntade mig. Relativt tråkiga enfärgade bara men behöver basplagg.
Ska förresten boka tvättstuga, det får jag inte glömma. Till imorgon helst.

Nu väntar jag bara på nagelsakerna!

Snart är det jobb i ett par timmar igen, P & F har åkt på en tur till Norge och jag skulle jobba i kassan ifall de inte hört av sig innan för då har de blivit sena.. Och de har inte hört av sig. Tacktack, ett par timmar till denna månad.

Oh I want life
Life wants me
To breath in it's love

Take me I'm yours
Now I'm comin' up for air
I'm gonna live my time
For the rest of my life
Then I'll be comin' back for more

Erasure - Breath of life

Kommentarer
Postat av: Andréa

Du har blivit utmanad i min blogg :D

2009-02-02 @ 21:57:35
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Hmm, mörkmelarade ögon på vilket sätt? :) Alltså, är dom mest bruna eller gröna eller..?

2009-02-02 @ 22:09:19
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0