Trygga räkan

Sitter på jobbet och fryser arslet av mig.
Igår började jag klippa Iris, när jag kommer hem från jobbet ikväll ska jag försöka slutföra det. Hon ser för taskig ut. Stackars hund.

Förutom att det är kallt och jag fryser, så har det varit en bra dag.
Går runt och trallar på Miss Li och Movits hela dagarna.
Försöker hålla humöret uppe trots all skit som hänt.
Jag är bara så glad att det finns en trygg axel att luta mot.
Som på en konsert, det finns alltid en stor stark klippa mitt i folkhavet man tryggt kan ställa sig nära så man inte blir mosad. Precis som jag vill ha det i det verkliga livet. En trygghet, då klarar man även de stormigaste haven.

Oh boy
You make me feel so
Oh boy
You really turned me
On boy
And I don´t know what to do
I really really want to..

..be with you
like I was before
This distance
between us makes me want you more

And I do mean
you are the cutest boy I've ever seen
and you've got that something
something that I want
something that I need
a dirty little young girls dream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0