På resande fot

Har jag sagt hur mycket jag tycker om att resa?
Även om jag oftast åker till någon storstad så är det inte riktigt det som är viktigast, utan själva grejen att få komma från Kiruna för ett litet tag.
Sthlm eller en stuga ute i skogen spelar ingen större roll.

Igår var träffen. Möte med ledningsgruppen kan man nästan säga.
Och öl. Öl öl öl. På Bishops.
Testade några nya sorter helt som planerat. Blev sent. Väldigt sent. Som det ska bli.

Äh okej jag lägger ner nu. Har ändå inget vettigt att säga. Tänkte bara meddela att jag är vid liv.

Kommentarer
Postat av: Magnus "Stålis" Stålnacke

Kul å läsa din blogg...:)

2009-02-16 @ 01:25:19
URL: http://magnusstalnackes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0