Nu är det inte länge kvar..

..tills jag får åka från Kiruna för några nätter.

Det bästa kommer vara att få komma ifrån mina föräldrar, det här rummet som aldrig blir städat som jag vill ha det och ingen Iris.
Det värsta blir nog ensamheten. Den är inte längre lika behövd. Det är snarare tvärtom. Jag vill ha så mycket närhet jag bara kan få.

Får inte glömma att ladda iPoden och byta musiken i den, rota fram någon bok att ta med..
Så mycket att göra.
Men nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen.
Tyvärr ensam. Jag skulle aldrig sett den där jävla filmen. Det var inte värt det. Dålig handling. Och allt fick mig bara att önska att jag var någon annanstans. Efter halva filmen tänkte jag gå, men så tänkte jag "Men tänk om den blir bra snart? Kanske fem minuter efter att jag gått så händer det något superbra!". Det hände aldrig något superbra. Skitfilm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0