Lila, det nya orangea?

Alltså jag är ju ruskigt förtjust i komplimanger.

Igår fick jag en av en liten tjej som skulle på bio, "Vad fint det var med såntdär lila hår". Jag hoppas att hon bara blev förvirrad för att min skjorta var lila, för sist jag kollade mig i spegeln var håret faktiskt orange.
När borde barn förresten lära sig färger?

Är väldigt rädd för att bli sjuk igen, igår kände jag mig nästan febrig. Pressar i mig vitaminer och använder långkalsonger! Det är fjärde dagen för den här vintern. Jag är ju inte direkt förtjust i att ha det, om man säger så.
Som jag sa till Gabriel tidigare idag; Jag har inte råd att vara sjuk i helg! Helgen har redan kostat närmare 700spänn så nu måste jag ju verkligen ta mig ut så jag får uppleva den också.

Torsdag, då ska jag ut och shoppa med Jessie. Vi spanade på saker att köpa tidigare i veckan, sådär som man bara kan göra när man har absolut inga pengar alls. Men snart kommer ju lönen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jennie kan nästan alla färger :)

2009-02-23 @ 09:51:01
URL: http://l1ant3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0