Den där Morgan

Ja, jag tänkte skriva lite om Morgan.
Jag fick nämligen en uppgift inatt, för att skingra mina tankar och lyckas somna.

Så jag skriver dels för min egen skull, och dels för hans skull. För jag vet att du suktar efter uppmärksamhet Morgan ;)

Morgan är en såndär som bara tar sig in i ens liv och snor åt sig en massa plats.
Men det gör ingenting för han är en sån himla fin människa så man gärna ger honom den platsen.
Han är en av de absolut genomsnällaste människorna jag känner.

Den 10e september kl 02:12 började vi lära känna varandra.
Sen dess har Morgan funnits där och hjälpt mig genom värdelösa förhållanden och ångestnätter.

Tack för att du finns Morgan, även om jag inte är kär i dig ;)

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej,

Tack för dina fina ord om min son Morgan! Han är bland det käraste jag har... Du har fångat honom på pricken!

Hälsningar från mamman

2009-02-28 @ 17:39:30
URL: http://www.luckan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0