Dejt

Jag är bara så arg. Riktigt jävla arg och jag vill bara skrika och slåss. Eller möjligen våldssupa skallen av mig. Men det skiter ju sig stenhårt eftersom jag jobbar i helgen.
Arg, besviken och ledsen. Är det verkligen så förbannat svårt att säga "Nej, jag vill/kan inte". VA?! ÄR DET DET!?

Det enda som håller mig ovanför ytan är resan till Sthlm som närmar sig.
Jag måste komma bort härifrån, innan jag blir fullkomligt galen.
Kom och ta mig långt härifrån.
Kommer förresten kanske få träffa älsakde Sara i Sthlm. Söta fina Sara.

Jag förstår inte hur den här våren ska gå att överleva. Jag kommer sitta hemma varenda helg, jag kommer inte kunna gå ut. Sitta hemma, rulla tummarna och vicka på tårna. Eller jobba.
Eller förresten, sista feb ska jag ut och klänningsfesta med Jessie.
Kan inte någon snälla ha en hemmafest snart? Det skulle vara skitkul. Hade jag haft egen lägenhet hade jag haft en nu direkt för att få skratta och ha kul med vänner.

Ikväll ska jag på biodejt, med Brad Pitt. Jag, Brad Pitt och ett mörkt maskinrum, love is in the air.
Benjamin Buttons otroliga liv.

Kommentarer
Postat av: Elin

Benjamin Button var en riktigt fin film!

2009-02-06 @ 19:16:01
Postat av: Vic

Elin: Skitfilm, förbannade skitfilm! Helvete vad jag var nära att sitta och lipa flera gånger.

Jag älskade den!!

2009-02-06 @ 22:19:43
URL: http://lucretia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0