Bilder

Jag tänkte att jag skulle slänga upp några bilder.
Däremot verkar jag ha en tjockiskamera. Tycker alltid jag ser mycket smalare ut i spegeln!
Minns förresten att Henri sa att det faktiskt beror på kameran, eller linsen snarare. Eftersom det är en allround-kamera har den en lätt vidvinkellins. Kan det stämma..? Kanske måste testa fota mig med nåt teleobjektiv någon gång.


Ett av mina linnen från La Redoute, fattas bara en slips till ;)


De andra linnena, mina favoritfärger! Fick ett till vitt också men det gav jag till mamma.
Det var 2-pack, ett vitt plus valfri färg för 99kr. Värt det!


Den här grå fina saken köpte jag för 40kr på Mera Mode!
Jag älskar rea!


Jag trillade in på en blogg som skrev om vad man har på sig på en fuldag.
Det här är min tröja. Fast fuldag stämmer inte riktigt, snarare tjockdag.


Världens mysigaste kofta med skönaste ärmarna! Helt otroligt vad jag gillar den.


Min klänning! Jag vet, skitdålig bild. Det kommer en bättre senare!
Men faaan vad jag gillar den!

Kommentarer
Postat av: Tesse

Å vad vacker du är :D

Skitsnygga klänningen :)

Och koftan jag näääästan skulle dö för passar dig utmärkt.

2009-02-05 @ 18:13:10
URL: http://nuvilljaghaen.blogg.se/
Postat av: Draken

Fina kläder, ha en fin söndagkväll nu. Lilla gamla vän :)

2009-02-08 @ 22:33:09
URL: http://syntdragon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0