What goes up must come down

Nej. Jag har inte alls varit på humör för att blogga. Är det egentligen inte nu heller men måste väl visa att jag lever.
Har varit på så jäkla dåligt humör senaste tiden så blir nästan mörkrädd.

Julen spenderades iallafall med syrran. Sov över där två nätter så fick äta god mat och gosa med Olle.
Nu tycker jag att han kan bli rumsren så jag kan vara barnvakt! Byta blöjor är inget för mig.

Apropå äckliga saker, idag moppade jag min första spya på jobbet. Gissa hur mycket och frenetiskt jag spritade händerna efteråt. Fast jag bara rört i moppskaftet.

Ledig hela dagen imorgon. Tar sovmorgon och sen mot kvällen ska jag till Simon.
Matte har kommit till huvudstaden så det blir väl vi tre och några öl.
Jäkligt soft med andra ord. Jag börjar jobba kl 11 på fredag. Wihoo..!

Om någon har nåt tips för att få ett bra och stabilt humör, hör av dig.
Jag börjar lessna på att ha det såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0