Veckan i bilder


1. Reklam jag bara älskar. Seriöst, den är ju underbar!
2. Prisskylt på Ikea, jag kunde inte låta bli att fota den!


3. Så var det det där med mat.. Jessica har fått mig att äta ordentligt iallafall! Bacon, champinjoner, paprika och tomater. Slängde i lite chreme fraiche också. Och så pasta till.
4. Ordentlig frukost varje morgon! Yogurt/fil, müsli, mackor med ost och skinka, juice och kaffe.


5. Bättre bild på jackan. Hade på den idag när jag skulle träffa karln för lunch. Han blev lite förvånad, trodde att den var grön! Den är svart/grå/vit, så ni vet!
6. Masken jag ska ha på maskeraden imorgon. Och lite av den nya korsetten jag köpte i fredags.

Kommentarer
Postat av: pelle

HHAHAHAHAHA! jag vill ha två gossiga möss! xD

2009-12-01 @ 13:36:13
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0