Jagorkarinteskrivarubrik

Cris.

Allt jag kan tänka på just nu. Jag har tänkt blogga om hur mycket som helst men kommer av mig hela tiden.
Han rubbar min koncentration. Skakar om min värld.

Jag kör en kortversion nu:

Barnkalas på jobbet! Privatvisning av Arthur & Maltazard. 20 ungar har stökat ner en hel salong för 130pers. Popcorn överallt.  Hade på mig röd cape och cylinderhatt när jag hälsade gästerna välkomna i dörren. Var skitsnygg såklart.
Jag har träffat Hans Wiklund! Och hans modellfru Emma. Awesome!

Jobbat som en idiot i veckan. Skittrött nu.
Ledig mån-tis och fredag.

Imorgon kommer mamma!! Men jag ska inte träffa henne förrän på tisdag. Hon bor hos syrran.
För imorgon får jag träffa Cris igen. Senast var tisdag natt/onsdag morgon, när jag var full/bakfull som ett odjur. Så det räknas inte.

Ikväll var jag på middag hos Martin. Kul! Inte träffats sen i.. våras. Vi åt anka och fläsk. Drack vin och öl. Han hade juligt. Fan, det är jul snart.. Såg bilder från Australien-resan. Jag längtar utomlands.

Apropå jul borde jag köpa julklappar. För inga pengar. Äh. Jag får köpa på mellandagsrean efter att lönen kommit och ta med upp i januari istället!

Jag gillar verkligen mitt jobb, men ibland önskar jag att jag hade ett normalt dagjobb så jag skulle hinna umgås med människor.

Nu borde jag verkligen sova.

Kommentarer
Postat av: pelle

WOHÖÖW! hans wiklund och emma? fan vad coolt! sa du något till de?

2009-12-07 @ 21:34:31
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Linda

Nå har klättrat på min karriärsstege som man säger ;b

2009-12-08 @ 11:38:17
URL: http://lindaekstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0