She shine on

Idag har jag äntligen tagit mig till kiosken för att prata med chefen om min lön.
Varit lite orolig för att jag missats eller dyl. då informationen och kontakten varit rätt kass.
Intresse för mina uppgifter som bank, konto nr. eller liknande har inte heller funnits = en jävligt orolig Vic!
Men nu är det lugnt, lönen kommer på torsdag! Och då även för dagarna i juni!
"Det var ju bara två dagar så de utbetalas nu i kommande lönen"
Tack för att du sa något om det? Tänk om jag inte hade jobbat något mer då? Ever?!
Skulle jag aldrig fått lönen då eller?!

Gah!

Men som sagt, nu är jag nöjd och lugn.

På fredag drar jag till Sthlm. Otroligt passande, underbar timing.
Jag behöver det.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej kusin!

Önskade du kunde komma hit och hälsa på....

Kram till dig.

2009-08-25 @ 07:15:27
URL: http://www.annorlundasmycken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0