Jäkla chokladsås!

Jag bröt mina två finaste och längsta naglar på jobbet när jag skulle klämma ut chokladsås till en mjukglass.
Så numera hatar jag chokladsås. Det är förresten det tråkigaste man kan välja till sin mjukglass! Chokladsås har väl varenda människa hemma. Välj nåt roligare för fan! Var inte så konservativa, våga prova något nytt.

Förutom det missödet, har dagen varit bra!
Det gick hur bra som helst på jobbet, och jag gick för att sola lite efteråt också. Fusksola såklart.
Efter den här skitsommaren är jag fortfarande blekare än snö!

Skruvade ihop det sista av min plåt-hurts. Den är skitsnygg och passar perfekt!

Och nej, jag kommer inte sluta blogga. Någonstans måste jag ju få kräkas ut alla tankar.

Kommentarer
Postat av: Teffe

Noisette ska det vara! :D

2009-08-07 @ 01:48:47
URL: http://teffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0