Härlig fredag!

Superskön dag! Vaknade lite senare än planerat, men det gjorde ingenting för jag var L E D I G !
Käkade lunch med Nathalie, gick på stan och shoppade lite, bl.a. ett korallrött nagellack, Depend nr 135, och ett par BH:ar som för en gångs skull fanns i min storlek.
Åt en mjukglass, gick på bio med lill-Tess och Jesper.

Solade en sväng efter filmen, nöjd att jag solat som jag planerat. För en gångs skull lyckades jag med någonting.
Satt ute och spanade på bilar efter det, tills det började regna. Brr!

Drog hem och bytte om lite snabbt, sen drog jag till Statoil och mötte upp med Lill-Tess och några andra.
Nu sitter jag här på lompis, sovit över hos Lill-Tess eftersom hon är ensam hemma.
Snart dags att dra upp mot stan, ska dra en krogrunda med Nathalie ikväll.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0