Det går bra nu



Jobbade på GG idag igen, 13-18. Imorgon blir det 16-21.
Kollade schemat de kommande veckorna, är uppskriven för minst 2 dagar i veckan fram till sista september!
Det plus jobbet på FH betyder att jag kommer ha råd att faktiskt börja spara igen!
Jag blev så glad så jag hoppade högt och tillät ett lyckoskratt kravla sig ur min strupe.

Dessutom får jag jobba några timmar nu i helgen på FH också, biljettkassan here I come!
Det jäkliga? Jag bad om att få jobba fast jag egentligen har "semester" nu!
Så rastlös så jag vet inte vad jag ska göra med all min tid.

Var på styrelsemöte med filmfestivalen ikväll också.
Jag kommer vara personalansvarig till hösten igen.
Nästa vecka ska jag sätta upp lappar på stan och ett par skolor.
Hojta till om ni vill vara med och jobba!

Kompis det går bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0