Du är som en förtrollning, som gör att man älskar dig

Jag har haft besök av världens bästa systerson i två veckor.
En helg spenderade jag förvisso i Kiruna, men ändå.

När jag åkte från Stockholm blommade träden.



I Kiruna snöade det två decimeter.
Kontraster.


I Stockholm var vi på söndagsmiddag hos syster, och systerdotter var väldigt förtjust i en gammal kamera.
Det ska börjas i tid.



I Kiruna var Skägget och jag på söndagsmiddag hos mina föräldrar.
Och bror fick en ask lakrits i tidig födelsedagspresent.


I Stockholm spelade vi tillsammans, fast olika spel.
Systersonen spelade Diablo 3, och jag spelade Dragon Age.



I Kiruna spelades det mest spratt. Och musik.


Och i Stockholm färgade jag håret igen och skaffade nya glasögon.



I Kiruna gick jag motvilligt med på att raka Skäggets skalle, så allt hår som blev kvar, var just skägget.
Jag tycker det är tur att hår växer.

Kommentarer
Postat av: Erica

Dina glasögon blev perfekta ju!

2012-05-17 @ 09:57:53
URL: http://ventrikelflimmer.se
Postat av: Elin

Bågarna gillas starkt!!

2012-05-22 @ 09:06:03
Postat av: Vickan

Åh tack vad söta ni är! :)

2012-05-25 @ 00:23:05
URL: http://lucretia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0