Plant new seeds and watch them grow

Jag har haft ett par fina dagar.
Igår började dagen med ett besök hos naprapaten, hon klämde sig fram till muskler jag inte visste fanns, och jag fann en ny nivå av smärta. Höften är öm, och har ett par blåmärken.
Hon gav mig ett par övningar jag ska göra varje dag också, och nästa tid är först om fyra veckor.

Lånade hem några par glasögonbågar från optikern också, nu måste jag skaffa nya.
Och sen gick jag förbi gymmet för att skaffa ett kort, jag tror jag kommer trivas där!

Promenerade hem från Vällingby, det tog ca 25min. Det är en väldigt skön promenad, och jag gjorde om det idag då jag skulle dit för att gå på bio.
Det är nog det skönaste med våren, att man äntligen kan börja ta behagliga promenader igen!

Wow look at you now
Flowers in the window
It's such a lovely day
And I'm glad you feel the same
Cause to stand up, out in the crowd
You are one in a million
And I love you so
Lets watch the flowers grow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0