100 Years


I'm 22 for a moment
She feels better than ever
And we're on fire
Making our way back from Mars

15 there's still time for you
Time to buy and time to lose
15, there's never a wish better than this
When you only got 100 years to live

I'm 33 for a moment
Still the man, but you see I'm a they
A kid on the way
A family on my mind



Behöver jag säga att jag känner mig stressad?
Stressad inför livet och döden och jag måste hinna med allt innan jag blir för gammal.

När jag var femton bestämde jag mig för att ha barn innan 25. Jag börjar närma mig nu och jag lyckas inte ens behålla en pojkvän. Jag skiter i att ha barn, men det hade varit trevligt med ett riktigt förhållande med drömmar om framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0