Your love is ultimate


Ultraljudet i förmiddags gick som det skulle. Fick bekräftat att jag är i sjätte veckan. Att det är normalt att blöda lite som jag gjort i några dagar nu.
Jag är livrädd för missfall. Även om aborten är bokad. På fredag dör knyttet. På måndag ska det ut.

Gick på stan en sväng med Jen. Allt börjar kännas lite verkligare nu. Vi började prata om smeknamn och kön.
En vecka kvar tills det är över. Måste distansera mig.

And I never was smart with love
I let the bad ones in and the good ones go
But I'm gonna love you like I've never been hurt before
I'm gonna love you like I'm indestructible

Kommentarer
Postat av: daniel

jag tycker du ska ta och behålla barnet.. barn är de bästa som finns

2010-09-15 @ 21:21:18
URL: http://frankragnarsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0