Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut

Kanske måste säga att allt gick bra hos läkaren igår.
Jag sov större delen av tiden, men hade med mig både dator och bok om det skulle behövas.
Mardrömsscenariot var om jag skulle vara tvungen att vara där 8-16 för att jag skulle må dåligt eller så.
Men det var ingen fara alls. Redan vid 13 pratade jag med sköterskan som konstaterade att jag mår så bra att jag kan få åka hem när som helst. Jag packade väskan och åkte hem på en gång!

Idag har varit en toppendag!
Lunchade på stan med Jessica, Jennifer och Sus och på kvällen gick jag på bio med Cris. Vi såg Resident Evil: Afterlife och jag gillade filmen grymt mycket! Kan lätt se den en gång till. Men jag är ju sån, en riktig sucker för vältränade snygga människor med mycket vapen och så lite humor och spänning.
Blev galet sugen att spela tv-spel hela natten efter den filmen, tur att jag inte har någon tv! Jag måste ju upp och jobba imorgon..

Påväg hem gick jag på moln. Det här var precis vad jag behövde.
Vänner, mat och pussar. Nu orkar jag fortsätta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0