If we ever fell in love, would the wind know? Would the pain go?

Jag blev påmind om bloggen idag igen.
Kanske borde radera den. Var ändå två veckor sen jag skrev något.

Har för mig att Pelle tjatade redan innan jul att jag skulle komma igång igen.
Men mitt minne är ju som en häströv så kan ju varit efter nyår.

Sen förra inlägget har jag hunnit bli tillsammans med Cris igen, och lämnat honom. Igen.
Känner jag mig själv så lär jag väl ta tillbaka honom iallafall en gång till innan det slutgiltiga beslutet kommer för att stanna.
Jag är trots allt en velig våg.

Har börjat hänga med en annan snubbe nu. Det är sjukt irriterande att han är en såndär som jag borde bli kär i men kan nog inte bli. Och jag tror han är i typ samma situation. Vi dras till puckon och miffon. Lika störda och snälla båda två. Fast jag är nog lite mer perverterad och vriden än vad han är.
Hursomhelst, jag försöker lära känna mer folk. Jag försöker hänga på de flesta fester och tillställningar som jag kan, men det krockar rätt ofta med mitt jobb.

Känner mig vilsen och ensam utan Cris. Men börjar nog inse att jag mest varit dum och naiv. Och alldeles för snäll.

Den 12e flyger jag upp till Kiruna, stannar till söndag kväll.
TRÄFFA MIG NÄR JAG ÄR UPPE!

Kommentarer
Postat av: pelle

Du... för det första, ta inte bort bloggen, aight! Ha den och uppdatera när du vill.



För det andra, hoppas det löser sig med Chris. Hur du nu än känner att du vill ha det!

2010-05-10 @ 23:19:52
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0