I never dreamed that I'd meet somebody like you

Det är ju inte helt tråkigt att käka tårta och surra skit med kollegor och dessutom få betalt för det!
Ja det handlar såklart om personalmötet igår. Var rikigt kul och fick träffa 16 av mina 23 kollegor!
Hur sjutton ska jag lära mig namnen på alla? Kan tre hittills, det är väl alltid något.

Ikväll jobbar jag igen, ser riktigt fram emot det! Det är pirrigt och kul att få lära mig nya saker igen.
Sovit varannan natt hos syrran och varannan hos C. Eller åker fram och tillbaka för att hämta och lämna saker.
Får se hur det går att få med mig saker till lägenheten i Bredäng om en vecka, det blir ju spännande om inte annat. Jag som avskyr att be om hjälp kanske måste göra det ändå..

Nu är det verkligen på riktigt. Galet galet galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0