Stockholm city girl

Dagen igår var lång.
Blev väckt tidigt av systersonen och hans far, jag ligger och snarkar i vardagsrummet som även är systersonen lekrum.
Däremot sover jag rätt djupt så de hann nog leka en timme eller två innan jag vaknde.

Sen stack vi till Vällingby och shoppade lite, jag hittare ett par öronhängen och sonens far köpte armband till sin nya klocka.
Hem och käka lunch, slappa lite och så tjoff iväg in till stan. Mötte Matte och sen väntade några timmars resande.
Åkte till Kista och träffade Cris, hämtade nycklar, snackade lite skit och så rusade vi iväg till t-banan igen. Mot Hammarby sjöstad! Herrejäklar vilken lägenhet.. Dumpade Mattes väskor, surfade en snabbis och så ut igen!
Till syrran för att käka middag. Uh.. somnade nog strax innan 2 inatt. Och så upp 8:45.

Nu har vi redan hunnit spana in Media Markt och ätit lunch. Strax är det dags att åka på en ny utflykt, syrran ska bara duscha först. Får se vad det blir för spännande äventyr hon ska ta med mig på! :)

Jag älskar Sthlm.
Men vet inte om det är staden i sig eller om jag gör det bara för att det är en storstad.
Banne mig, jag är ingen småstadstjej. Jag vill bo i en storstad!

New york city boy
You'll never have a bored day
'cause youre a new york city boy
Where seventh avenue meets broadway
Pet Shop Boys - New York city boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0