Uppmanad! (Jag slår rekord i antal länkar)

Hmpf, Draken uppmanade mig att svara på denna lista.


Tre namn jag lyssnar till:
Vic, Victoria och Bioflicka Small


2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Mina intensiva känslor, även om det kan medföra trubbel.


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag är gnällig, försöker arbeta bort det.


4. Detta är jag rädd för:
Att bli övergiven.


5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Mat, uppmärksamhet och koffein.


6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Slicka på armbågen, vara otrogen och låta bli att vicka på tårna/foten till bra musik.


7. Detta tycker jag om att göra:
Skratta.


8. Detta vill jag göra just nu:
Äta något. Helst med mycket socker. Helst för 10min sen. Men det ska jag inte. Jag ska dricka ett stort glas vatten och sen sova.


9. Bästa känslan:
Lycka?


10. Värsta känslan:
Hopplöshet


11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Sinne för humor, lite jävlar-anamma och en rejäl mental penis.


12. Är jag kär just nu?
Vet inte, de känslorna är undantryckta långt ner. Vågar inte känna efter.


13. Vill jag gifta mig?
Om jag älskade någon och denne friade skulle jag nog inte säga nej, men skulle inte heller tjata om bröllop.


14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Föda barn, åka till Tyskland och.. hoppa fallskärm.


15. Min käraste ägodel:
Jag skulle nog överleva utan det mesta förutom mobilen, så det får väl bli den. Tråkigt svar men..


16. Något som jag vill ha i present:
Halsband är aldrig fel. Fast skulle nog bli lika glad för en gruppkram faktiskt.


17. Detta har jag på mig just nu:
Mjukisbrallor och en t-shirt.


18. Favoritkläder:
Min mysiga mörkgrå stickade "tröja". Om man kan kalla den för det. Den passar alltid, överallt. Till allt och alla humör.


19. Favorithusdjur:
Iris. Hon är mycket mer uppskattad när jag är ensam. Fast saknar faktiskt exets katt Cleo också. Och Idas katt Egon är fan svinmysig!


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Rock, synth.. Krogmusik blir jag alltid glad av.
Äh vem försöker jag lura, jag lyssnar på nästan allt!


21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
Är det här ett skämt? Hurfan ska jag kunna välja bara tre?!
Jag gör ett försök.
o Volbeat - We
o Snow patrol - Run
o The Killers - Mr. Brightside
o Maskinen - Segertåget
o Yvonne - Them
...det gick inte så bra.


22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Roligast: Matte, det är logiskt och bra.
Tråkigast: Religion. Eller historia. Båda är skittråkiga.


23. Stjärntecken.
Våg.


24. En bok jag gillar:
När änglar dör, skriven av Andreas Roman


25. En film jag gillar:
Vanilla Sky
Eternal sunshine of the spotless mind


26. TV-program jag gillar:
Navy CIS
Alla sorters inredningsprogram, bl.a. Design: Simon & Tomas och Arga snickaren


27. Favoritdoft:
Fetish (min flaska är dock i en annan färg), jag har en flaska med några droppar kvar i.
Hugo Boss är också en favorit.
Och fick en av H när jag fyllde år, Puma - i'm going (woman), som används flitigt


28. Detta äter jag gärna:
Kött. Av de flesta slag. Kyckling inräknat som kött.
Inte fisk däremot.


29. Dricker helst:
Juice, vatten, öl. Saknar colan.


30. Favoritgodis:
Åh sluta! Får. Inte. Tänka. På. Godis.


31. Hit vill jag åka på semester:
Tyskland, England och Egypten är några exempel.


32. Färgen på mina ögon:
Melerade. Brunt längst in och sen är resten grå/blå/gröna. Beroende på ljuset.


33. Min längd:
158.5 cm.


34. Jag tror på:
Ärliga människor.


35. Jag spelar:
Alldeles för mycket.


36. Person jag beundrar:
Min yngsta storasyster. På något vis har jag alltid sett upp till henne och aldrig velat göra henne besviken.


37. Så här bor jag:
I lägenhet med mina föräldrar.


38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Döda? Inga såklart! Mamma har gröna fingrar och nu verkar även jag fått det!


39. Detta tänder mig:
Karisma.


40. Detta gör mig avtänd:
Brist på personlighet.
Det finns inget som är så avtändande som en människa utan egna åsikter eller egen vilja.


41. Favoritfärg:
Grönt, orange och lila.


42. Favoritcitat:
It's nice to be important, but it's more important to be nice.


43. En hemlighet jag vet:
Jag vet många hemligheter, men de delar jag inte med mig av.


44. Den bästa present jag fått:
Bästa vet jag inte, men de jag minns bäst är:
o En bok full med bilder av tecknaren Luis Royo, fick av Simon.
o En liten grön kanin som var min maskot i många år. Den är tyvärr borta nu.

45. Senaste köpta skiva:
Skiva.. Köpt.. Vänta nu, är det meningen att man ska minnas sånthär?
Okej, nu vet jag. Fick rota DJUPT i minnet. Men det var tre album med NIN som jag beställde inför konserten. Det var hösten 2007.


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseenden:
Mina ögon. Eller läpparna.


47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende:
Näsan, utan tvekan. Sen kommer brösten.


48. Udda förmåga/egenskap:
Eh..


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En spindel. Käka upp pojkvännen när jag är klar med honom hade varit perfekt.


50. Tre personer jag vill ska göra detta test:
De som har lust.

Kommentarer
Postat av: Draken

he he ok nu vet man :) :)

2009-03-13 @ 22:05:31
URL: http://syntdragon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0