Skit gånger två..

Ja jäklar, han hörde faktiskt av sig!
Rätt sent visserligen men såg till att fixa skjuts av Jessie så jag hann dit och hämta skålen ändå.
Usch, inte alls så kul. Och av gammal vana slängde jag ur mig "Vi hörs och ses! Eller nä.. Kanske inte.. Men eh, du får ha det så bra!". Skit.
Det är inte kul dethär!

Och middagen blev lite halvskit den också.
Fast mest för att jag kom fram till att jag faktiskt inte ville göra en stark köttfärssås, jag gillar att kunna äta maten jag lagar.
Helst utan att få halsbränna el. dyl. Så han fick faktiskt krydda extra på tallriken istället.
Och jag fick ont i handen när jag slog honom i magen. Skit igen!

Kommentarer
Postat av: Draken

Ja man ska inte slåss, det gör bara ont efteråt..

2009-03-17 @ 22:11:31
URL: http://syntdragon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0