Saturday night

Fifan vilken kväll!
Sanslöst roligt var det. Och det är nog dags för mig att släppa åldersångesten, IGEN var det någon som trodde att jag är 18-19 år, dvs född -90!
Ser jag ung ut eller?

Och jag har dansat, jag har dansat precis så mycket som jag ville.
Jag lovar, efter tillräckligt många öl och en eller ett par tequila är jag drottning på dansgolvet.
Och efter den där tillräckliga mängden öl glömde jag också alla bekymmer. Det är väl som det ska vara.

Idag är bakisdag. Jag tackar mamma för att hon sparat pannkakor i kylen sen i torsdags. P E R F E K T frukost!
Med lite chipssmulor till efterrätt..

Nu ska jag kolla på någon film som just började på 3an.
Får se när mitt internet blir stabilt nog för att lyckas få ut det här inlägget.
Inget fast bredband än och det mobila på laptopen har krånglat hela j-vla helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0