På en hårddisk nära dig!

Jag fick besök på jobbet idag, av Nisse! Han lämnade alla House-säsonger till mig som jag får låna.
Gissa vad jag ska göra resten av min vakna tid när jag inte jobbar? :D

Dagen har för övrigt varit rätt bra.
Fick ett litet dampryck på Morgan däremot efter att han kläckt ur sig världens mest förbjudna mening.

Teffe - T-Virus said:
Jag saknar den gamla Vic. :(

Jag absolut tokhatar när folk säger sådär, "saknar den gamla Vic".
Eller "Den du var i våras". Eller whatever.
För det var vad Henri sa. HELA TIDEN!
Att han saknade den jag var när vi först träffades.
Då jag var hög på mig själv för att jag tagit tag i mitt liv. Det var den personen han blev kär i.
När jag blev normal igen dög jag inte.

Nu var det inte riktigt så Morgan menade, men jag blev tokig ändå.

Jobbet var lugnt som fan, totalt 41 besökare i två salonger. Usch.
Är f.ö. Valkyria som visas nu i helgen, gå på bio med mig på måndag eller tisdag? Lovar att inte se filmen nu i helgen isf!
Nu blev det mycket.

Tänkte bara avsluta med att ungarna på UH är söta, och Iris börjar bli som en maskot där.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vet du vad som kommer gå på bio i Kiruna från 15 mars? Och kommande veckorna? Behöver inga specifika datum, men vilka filmer är aktuella?

2009-03-07 @ 10:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0