Nördigt eller inne?

Det här med att träffa folk som man lärt känna via internet, är det fortfarande nördigt eller är det det nya sättet att träffa folk på?
Med tanke på alla dejtingsajter som finns nuförtiden så känns det som att det har blivit en helt annan sak.

Jag tänkte räkna alla jag lärt känna via internet och sen träffat, det gick inte att räkna på två händer.
Dels så mindes jag inte vilka jag redan räknat upp och dels så räckte fingrarna inte till!
13 st har jag hunnit med sen jag var 14 år.

Med tanke på att vi lever på 2000-talet, är det mycket eller lite?

Kommentarer
Postat av: Draken

jag har CA 30 st tror ja :D he he så ja 13 st kanske är lite lite :P

2009-03-22 @ 21:59:47
URL: http://syntdragon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0