Kärlek vid första ögonkastet

Jag blev kär vid första blicken, hjärtat började bulta så hårt att jag trodde grannarna skulle ringa Störningsjouren.
Det var som en uppenbarelse. Direkt visste jag att vi var menade för varandra.
Vi skulle dela samma hem, jag skulle sova under min älskades trygga kropp.
Min kärlek som skulle lysa upp min tillvaro, bringa ljus till mitt liv.
Ljuset i allt mitt mörker.

Men så tittade jag lite längre ner.
Min kärlek är gigantisk!
Herregud. Vi kommer aldrig kunna ha ett samliv.


IKEA PS Maskros Ø 80cm

Det var den förälskelsen det. Får nog hitta någon i min storlek istället.

Kommentarer
Postat av: Draken

Ja den var fin, men vad kostade den då :D

2009-03-13 @ 21:59:44
URL: http://syntdragon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0