Jag gillar't

Jag läste ett blogginlägg nyss hos Babiantuttar om elektricitet.
Det fick mig att börja tänka på min f.d. sambo Mikael. Ett tag så hade vi två hundar, Thyra & Iris. Thyra bet av internetsladden (den lilla skithunden) och internetberoende som man är, så skarvade jag ihop den med tejp, ett jävla krångel var det.
Men det fungerade felfritt! Bara för att jag är så J-Ä-V-L-A bra!

Iallafall, så sa Mikael "Det är ditt fel om det börjar brinna". Och jag stod som ett frågetecken. "Ursäkta, men va?"
Han påstod att det går ju el genom sladden och att det börjar brinna lätt.
Först trodde jag att han skämtade med mig så jag skrattade bara. Tills jag märkte att han blev sur, då slutade jag.
Och försökte sen pedagogiskt förklara att så inte är fallet.
Han gav sig inte.

Det slutade med att jag skrev på ett forum och frågade om det verkligen skulle kunna börja brinna av en fult ihopskarvad internetsladd.
Svaret kom i form av många gapskratt och starka Nej.

Jag gillar att ha rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0