Ex gånger två

Ja dagen var planerad som så att jag skulle träffa två av mina ex idag, den ene för att hämta Iris matskål som är kvar hos honom.
Men som väntat har han inte hört av sig än så nu hinner jag inte.

Nästa ex har jag bjudit hem på middag.
Ska göra en satans stark köttfärssås så han kommer ligga och kvida på golvet för att det brinner i käften.
Sen har han lovat att jag ska få slå honom i magen så hårt jag kan.
Jag misstänker att efter det slaget är det jag som kommer ligga i fosterställning på golvet och krampaktigt hålla om min blåa hand.

Vi ser ju hur det går.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till! men du väljer inte en spark i skrevet istället då?

2009-03-16 @ 22:46:12
URL: http://may19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0