Everything dies

Jag vet inte vad jag ska göra med alla frågor.
Att älta är det enda jag kan. Försöka hitta något jag missat.
Logik fungerar inte längre. Vad gör man då?

Femtielvatusen frågor men inget svar.
För jag sitter i tystnad, rädd för att öppna käften.

Jag är en romantiker ut i fingerspetsarna men förtränger alla jävla drömmar.
Drömmar om barn, villa, bröllop och ett sagoslut. När ska jag få min Riddare i skinande rustning?
När ska han komma och ta mig med storm, rädda mig från livets alla faror?
Erbjuda en varm och trygg famn att somna i varje kväll.

Känslor är ett helvete. Det gör bara ont. Alltid blir någon sårad.
Jag vill inte älska och inte bli älskad.
Samtidigt som det är min allra största önskan.

Cyniker och romantiker i samma kropp. Lysande kombination.
Det kan ju bara gå åt helvete. Hurfan skulle någon klara av att leva med mig?

See me, feel me, hear me, love me, touch me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0