Sentimental

Jag har varit sur hela förmiddagen.
Somnade alldeles för sent. Vaknat konstant sen kl 6 då Ayla klev upp.
Var meningen att jag skulle till Ikea med mamma och syrran, men försov mig. Och var sur.
Nyss plingade det på dörren, och syrran ropade om jag ville komma och träffa Thyra.
Lilla Thyra som bodde med oss i Gällivare. Min lilla skrutta.
Jag insåg att jag saknat henne. Det höll på att brista när jag satt på golvet och klappade henne.
Thyra påminner om hur misslyckad jag brukade känna mig. Och fortfarande ibland gör.
Varför lämnade jag Mikael? Vad var det som var så fel egentligen?

I don't really know
If I care what is normal
And I'm not really sure
If the pills I've been taking are helping

I've wasted my life
And I'm hurting inside
I don't really know
And I'm not really sure...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0