This is the new shit

Det finns några nya saker som kan förgylla mina dagar, saker upptäckta under lördagskvällen när några av Morgans vänner kom över för att sällskapa och dricka lite öl.
Körsbärsvin - riktigt gott med lite is i glaset. Kan bli lite för sliskigt om man inte varvar med något annat.
Rock Band 2 - efter en hel del tjat av Morgan, har jag äntligen spelat det. Och jag var inte så helkass som jag trodde. (Jag räknade med att verkligen helsuga och knappt ta mig genom Easy, det slutade med att sämsta resultat låg på 77% i Medium, på gitarr och bas alltså. Trummorna och sången vågade jag mig inte på)
Självklart satte jag mig på tvären direkt han ens nämnde att han ville spela det med mig, så inför kvällen lovade han att inte tjata på mig och acceptera ett nej. Det utlösande var väl att jag kom så bra överens med Pauls sambo.

Iris blev bortskämd med uppmärksamhet av alla, främst av Daniel som nästan kidnappade henne! Och jag fick träffa Luffys kullsyster Märta, skitfin hund hon också!

Summan? Det var en helrolig kväll, även om jag fick höra att jag var för nykter. Efter Henri är det ett skällsord för mig. Så passa er för att kalla mig nykterist för då surnar jag till fortare än mjölk i solsken.
Jag minns förresten ingenting bra alls från förhållandet med Henri. Fattar inte vadfan jag gjorde med honom..

Men nä, nu är det dags att sova.
Vi har just sett klart en film, Shaolin Soccer. Morgan matar mig full med asiatisk film den här veckan. Plöjer igenom gamla klassiker av John Woo och lite nyare av Stephen Chow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0