Tillbaka i ripans stad

Ja så var jag hemma igen då.
Började dagen med jobb. Nu har jag telefonjour en vecka, plus förmiddagsskift i receptionen och biojobb onsdag-söndag.
Harry Potter är det som ska visas!

Jag har nog adrig sagt det, men jag är livrädd för björnar!
Har drömt SÅ många mardrömmar om att björnar försöker ta sig in i stugan.
Hur 1-3 brunbjörnar kommer lufsandes nedför slänten och jag springer in i stugan och stänger dörrar och fönster.
Men poängen, det var: Gissa hur jävla rädd jag blev när jag öppnade en dörr på jobbet och möttes av det här?!



Fyfan jag trodde jag skulle dö. Sen slog vettet till i skallen och jag insåg att den var uppstoppad. Och vad fan skulle en levande björn göra inne på Folkets Hus?
Ibland är man bra fånig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0