Sysselsättning på nattåget

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Victoria
Smeknamn: Vic eller Vickis
Beroende av: Kärlek och uppmärksamhet
Vad tror folk om dig?: Ingen aning faktiskt.
Stämmer det?: Som sagt, vet inte vad de tror.
Vad får du oftast komplimanger för: Mitt hår, eller mina ögon.
Vad säger du för att imponera på någon?: Att jag jobbar som biografmaskinist kanske? Haha nej men jag vet inte.
Hur imponerar man på dig?: Med humor, intelligens, matlagning och tv-spel.
Brukar du skratta för dig själv?: Väldigt ofta. Kan bli pinsamt när jag kommer på mig själv med att ha suttit och småfnissat åt en bok i en halvtimme och sen upptäcker att jag sitter på en buss/tåg.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jag KANSKE lyckats hitta Watchmen nu, typiskt.."
Var bor du?: Kiruna
Trivs du där?: Nej, men överlever tack vare mina vänner
Äger du några converse: Nej, bara ett par orangea fake, av märket Victory
Sprit, cider, vin eller öl: Nu när jag upptäckt körsbärsvin och även ett vitt som är ok kan jag dricka allt.
Brukar du bli för full: Nej, jag gillar att ha kontroll över vad jag gör.
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk mot något: Massor!
Har du haft sex idag: Nej, jag fick mens igår.
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer, men oftast bara "Victoria"
Vem ringde du senast?: Morgan, ville ha underhållning medans jag satt på perrongen i Långsele.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Massvis. Måste jag återge hela samtalet?
Antal timmar sömn inatt: Oj, jag vet inte, 8 kanske?
Sov du ensam: Näää, vi var nog fyra i sängen ett tag. 2 människor plus 2 hundar.
Brukar du komma i tid: Brukar försöka komma lite före utsatt tid, men till jobbet lyckas jag alltid komma sent. Men det är sån flex så det är jag själv som bestämmer.
När mår du bra: När jag är med min partner. Eller om det är riktigt fint väder ute.
När blev du fotad senast: Tidigare ikväll när vi kollade film.
Hur känner du dig nu: Småtrött och frusen. 1½ timme på en perrong mitt i natten är fan inte kul.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart tror jag, eller vitt?
Vad tycker du om fötter: Jag avskyr fötter, speciellt mansfötter. Lustigt nog har jag inget emot Morgans.
Vad saknar du: Tid och pengar. Det är så många ställen jag vill resa till men vet inte hur jag ska lyckas!
Hade du en bra kväll igår: Absolut. Var fortfarande lite PMSig men helheten var mycket bra.
Favoritdryck på morgonen: Vatten, juice och te.
Rakar du benen: Ja, när jag inte vaxar.
När brukar du oftast gå och lägga dig: När som helst mellan 01-05
Är du blyg?: Näe det skulle jag väl inte påstå.
Sysslar du med någon idrott: Näpp
Vill du hellre ha mail än brev: Nej, riktiga brev ska det vara! Men sådant tar sån tid.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, det är väl snarare attraktion.
Har du spytt offentligt: Utanför coop, jajemän! Mitt i natten däremot så tror inte någon såg.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Testa alla saker man kan göra med en kuk. Och framförallt ta reda på hur allt känns!
Är du nöjd med ditt liv: Ptja, jag skulle nog ändå inte säga att jag är missnöjd så rätt så?
Är du bortskämd: Ja. Pappas flicka.
Vad gör du i morgon: Gosar med systersonen i stugan.
Vad är det värsta du vet?: Svartsjuka och missunnsamhet.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Massor. Jag slösar pengar hela tiden. Numera mest på mat.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Ingen koll på kändisar. Fast jag gillar Angelina Jolie. Snygg är hon också.
Vad längtar du till?: Att få barn och bilda familj.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, jag skulle dö flera gånger om för mina bästa vänner.
Vad använder du för shampoo?: Wella för färgat hår
Vad är det finaste du fått?: Jag vet inte, det finns så mycket. Kan inte välja.
En speciell dag du minns: Mitt liv är fullt av speciella dagar.
Hur gammal är du: 21.
Du samlar på: Dammråttor. Biobiljetter. Autografer från de kändisar jag jobbat med via teatern.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Morgan.
Gillar du golf: Minigolf är kul
Dold talang: Har nog ingen.
Vilken tid gick du upp idag: Ehrm, runt 13.
Har du sovit i din egna säng inatt: Nej.
Har du strumpor på dig nu: Ja, orangerandiga Hello kitty.
Är det okej att gråta: Självklart.
När grät du senast: Minns inte. Någon vecka sen kanske.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av (andras) lån, resa, shoppa, spara i fonder och leka lite med aktier.
Bär du glasögon eller linser: Ja, jag har båda. Men föredrar linser.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, men det kan vara kul att ha.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Helst runt 10-11 varje dag.
Har du piercing: I öronen, haft i läppen men tog bort för ca ett år sen.
Vill du gifta dig: Ja, jag bara väntar på att "någon" ska fria.
Vill du ha barn: Ja.
Solar du ofta:  När lusten faller in.
Är du bra på att laga mat: Hyfsat, än har ingen dött iallafall. Det måste ju vara ett bra tecken?
Är du flygrädd: Absolut inte, älskar att flyga.
Hur vig är du: Rätt så. Kan sätta fötterna bakom huvudet om jag bara vågar, men jag är rädd att fastna så!
Är du musikalisk: Nja, jag vet inte.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: Vanilj eller choklad. Eller Sia's viol! Eller GB's Crema di Mascarpone.
Tror du på ett liv efter döden: Nej.
Tycker du om sushi: Nej, inget fan av fisk och den smakar inte bättre som rå.
Vad äter du helst när du ser på film: Vad som helst, men choklad när man ser på Chocolat är ett måste.
Bor dina föräldrar tillsammans: Jadå.
Har du tandläkarskräck: Nepp.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska, fast jag skulle gärna vara morgonmänniska, man får mycket mer gjort då.
Vilken ögonfärg har du: Melerade. Grå/blå/grön med brunt i mitten. Färgen ändras beroende på ljus.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger.
Biter du på naglarna: Ja, om jag mår dåligt eller är rastlös. Nu är de långa igen, haft en bra vecka.
Röker du: Nej, aldrig gjort.
Hur ofta tränar/motionerar du: Just nu inte alls förutom promenader. Tidigare gymmade jag ett par gånger i veckan.
Senaste låt du hörde: The Mission - Like a child again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0