Bring me life!

Det känns som att det är nu livet börjar.
Jag har så många idéer, planer och drömmar för framtiden.
Ska hinna slakta får i norge, gå bartenderutbildning utomlands och julhandla i London eller New York!
Det är så mycket jag vill visa Morgan också, jag bara önskar att han skulle kunna komma hit.
Träffa mina vänner, min familj. Se allt som finns att se och lite till.
Och jag vill se så mycket av världen, lära mig om olika kulturer och smaka ny mat. Lära mig nya språk och seder.
Lusten att leva är på topp. Jag ska försöka att inte bli totalt nedslagen när verkligheten kommer ikapp.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den är helt underbart härlig att sitta och läsa en bok i t.ex :)

2009-07-23 @ 17:44:47
URL: http://may19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0