Sleepless nights

Förra natten sov jag 13h. Orolig, osammanhängande värdelös sömn. Mardrömmar och fanskap.
Var lika trött när jag steg upp som när jag la mig på kvällen. Men jag fick sova med Honom. Så det var värt det.

Inatt blir det ca 5h sömn, jag är ju uppenbarligen fortfarande vaken och jag ska upp kl 9.
Vad är det för fel på mig, varför kan jag aldrig sova när jag borde när jag är ensam?
Hopplöst.

Idag har jag träffat mamma iallafall. Och syster. Och syskonbarn.
Det har varit en bra dag.

Imorgon jobbar jag 12h igen. Det kommer bli en dag full av kaffe, känns det som.

Jag vet en hemlighet. Jag har lovat att inte berätta åt någon.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nu blev jag nyyfiken,men jag har mina aningar......

2009-12-09 @ 11:38:02
URL: http://www.annorlundasmycken.se
Postat av: Tesse

Men du var allt tvungen att säga att du vet en :@ Din jejvel!! :p

2009-12-10 @ 09:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0