Ja snön den bara vräker ner!

Det lättaste man kan göra för att inte sakna något, är att helt enkelt ignorera det man möjligen kan sakna och låtsas som om det inte finns.
Som Kiruna t.ex. Skulle jag gå runt och tänka på Kiruna hela tiden skulle jag bara sakna alla vänner så mycket så jag dör. Och Iris. Fyhelvete vad jag saknar min lurvboll!

Jag har haft många tunga mörka dagar nu. Och det är den här jävla snöns fel.
Snön fortsätter att falla, jag ser ett tjockt lager på min fönsterbräda.
Visst är det mysigt med snö ibland, men den påminner om Kiruna. Om allt som jag lämnat.
Om allt jag förträngt. Om Iris.

En till sak om snön. Vad alla klagar att det är kallt helt plötsligt!
Jag menar, det är december. Det är snart jul. Vi befinner oss snart mitt i vintern.
Är det konstigt att det är kallt då? Är inte kyla något man faktiskt borde förvänta sig, och kanske förbereda sig på..?
Människan är lustig ibland..

Kommentarer
Postat av: astrid

sv: hmm.. mitt hår är väldigt kort och svart så det syns inte så mycket. Jag märker inte såna saker, det har i alla fall inte skett en katastrof i huvudet. Varken bättre eller sämre resultat än mina andra shampoon. Men det luktar magiskt ;D

2009-12-20 @ 02:00:12
URL: http://pantouffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0