Jävla söndag

Okej förra inlägget kanske var lite äckligt. Förlåt.

Ligger i sängen och slöar idag. Funderar på vad jag ska hitta på.
Ont i huvudet har jag, antagligen för att jag sovit för mycket. Lyxproblem.

Lite sur är jag också. Och less.

Tv-spel känns som en bra plan för dagen.
Och om någon vill ha sällskap så ring, ffs.


Tyst och död är telefon

Står där nästan som ett hån
Inte ringer du och säger älskling
nu som du gjorde

Allting är så tyst mot förr

Ingen knackar på min dörr

Det som lockat mig frestar inte, nej, som det borde

Inget roar mig just nu

Ingen annan bara du


Ring ring, bara du slog en signal

Ring ring, tystnaden är så total

Ring ring, skingra den oron som mal

Om jag fick en signal, tog jag ett språng

Hjärtat gjorde en volt, ding-dong bing-bong

Om du ring--ring--ringde en endaste gång

Om du ring--ring--ringde en endaste gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0