How to be dead

Ugh, seg dag.
Natten spenderades hemma hos lill-Ida i hennes nya lägenhet.
Eller, först pratade jag i tele med Morgan, grät som ett barn och bestämde mig sen för att gå till Statoil för att köpa chips.
Ja man får äta chips när man är ledsen!
Snackade med Tess och så blev det bestämt att hon och lill-Ida skulle följa med till Statoil.
Efter att vi handlat chips, dip och dricka drog vi till mig, hämtade PS2:an och filmer och sen gick vi till nya lägenheten.
Kollade lite av Walk the line, men när Ida somnat kollade Tess och jag på Vingar av glas istället.
Jag kom hem runt 8:30 imorse.
Nu är jag dödstrött och vrålhungrig!


Till kusin P:
Jag skulle jättegärna komma ner till Uppsala och hälsa på!
Men det kör ihop sig lite med tid och ekonomi.
Har räknat ut att jag KANSKE har tid att åka någonstans i Oktober.
Återkommer om det!
KRAM! Jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag saknar dig också... Kram

2009-08-26 @ 09:32:17
URL: http://www.annorlundasmycken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0