Brev till Gud

Hej Gud.
Det var ett tag sedan jag hade något viktigt att säga.
Men nu är tiden inne.

Det finns en sak som jag saknar något så fruktansvärt.
Och det är lukten av man.
När man ligger där i sängen om natten och ska sova.
Det enda jag kan tänka på är att jag önskar att jag hade en karl att lägga huvudet mot och få somna till lukten av hans nacke/hals.
Jag skiter i om jag är ensam om dagarna, det gör ingenting.
Då är jag ändå upptagen med annat.
Men får jag inte sova med en karl snart som kan skydda mig från monstrena under sängen, så skaffar jag mig en manlig version av uppblåsbara Barbara och dränker stackaren i herrdeo och rakvatten för att kunna somna om nätterna.

Så, nu Gud är det här ditt problem istället.
Skicka hit en karl och det fort!
Jag behöver min skönhetssömn.

Hjärtliga hälsningar,
Din otrogna Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0